10.9 C
Poreč
Ponedjeljak, 6 travnja, 2020
iVijesti banner
Naslovnica HRVATSKA Hrvatska je u New Yorku među najtraženijim turističkim destinacijama svijeta

Hrvatska je u New Yorku među najtraženijim turističkim destinacijama svijeta

Hrvatska turistička zajednica sudjeluje na sajmu turizma New York Times Travel Show, koji se održava u New Yorku do 26. siječnja. Sajam je obišao i direktor HTZ-a Kristjan Staničić, a  ponudu u New Yorku predstavljaju i turističke zajednice  Zagreba, Dubrovačko-neretvanske, Splitsko-dalmatinske, Zadarske i Ličko-senjska županije.

„Predstavljanje HTZ ponude na sajmu u New Yorku  od strateškog je značaja zato jer američko tržište za Hrvatsku predstavlja jedno od najvažnijih dalekih tržišta s kojeg se ostvaruje najveći turistički promet. Nastavak letenja American Airlinesa na relaciji Philadelphia – Dubrovnik dodatno će potaknuti turistički promet iz SAD-a u ovoj godini, a cilj na kojem intenzivno radimo je jače zračno povezivanje SAD-a i Hrvatske“, rekao je direktor Staničić, nadodavši da je Hrvatska tijekom prošle godine ostvarila 655 tisuća dolazaka i više od 1,8 milijuna noćenja američkih turista je  godišnji rast prometa od 12 posto.

Tijekom boravka u New Yorku direktor Staničić susreo se s predstavnicima Travel Show Marketing Group, kompanije koja je  specijalizirana kao neovisni organizator događanja, a turističke subjekte, kupce i prodavače okupljaju na forumima koje organiziraju diljem svijeta.

Tema sastanka odnosila se na mogućnost hrvatskog domaćinstva Travel Agent Foruma u 2021. godini kada bi, procjenjuje se, forum okupio 90 europskih turističkih partnera te oko 150 turističkih agencija iz SAD-a.

„Ovogodišnji nastup na New York Times Travel Showu potvrdio je popularnost Hrvatske kao vodeće rastuće destinacije za Amerikance te najavio još jednu uspješnu godinu s dvoznamenkastim rastom dolazaka i noćenja gostiju iz SAD-a. Hrvatska je jedna od najpoželjnijih turističkih destinacija, a u prilog tome govore i rezultati istraživanja tržišta i najave bukinga glavnih turističkih udruženja kao što su USTOA,  Virtuoso, Signature Travel Network i Travel Leaders Group te brojni članci u vodećim američkim medijima poput The New York Times, Los Angeles Times, National Geographic, Financial Times, Conde Nast Traveler, Travel + Leisure, USA Today“, izjavila je direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku Ina Rodin.

Sastanak je održan i s predstavnicima platforme i mobilne aplikacije TravPRO MOBILE, prve takve vrste na tržištu koja povezuje mobilno učenje i prodaju. Radi se o programu obuke agenata i prodajnog savjetovanja, a koji je osmišljen kako bi pomogao agentima u još učinkovitijoj prodaji destinacija.

Trenutno pružaju usluge za više od 60.000 profesionalnih putničkih savjetnika iz SAD-a, a suradnju ostvaruju i s vodećom B2B putničkom agencijom u Kini, Dragon Trail Interactive.

Glavni trendovi u putovanju Amerikanaca u prošloj godini su multi generacijsko putovanje, otkrivanje novih destinacija i autentičnih iskustava „Live Like A Local“ iskustvo, „transformacijsko“ putovanje, odgovorni turizam, aktivni turizam te krstarenja. Amerikanci u Hrvatskoj posebno vole posjete prirodnim i kulturnim atrakcijama s naglaskom na UNESCO lokalitete, nautički turizam, aktivni odmor te posebno posjete lokacijama gdje je snimana poznata HBO serija Game of Thrones i gastronomska iskustva.

NAJČITANIJE